آگاهی بصریرهیافتی به کاربست مفهوم سواد بصری در آموزش با بهرهگیری از اهداف آموزشی بلوم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 25-54]
آگاهی عمومیتاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
آمریکابررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
آموزشتاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
آموزش کودکاننقش آموزش سواد بصری بر مهارتهای یادگیری کودکان 10-7 ساله مراجعهکننده به کتابخانه عمومی محمد رسولالله جوانرود [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 271-290]
آموزش هوشمنداستخراج و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه هوشمند بهمنظور ارائه یک چارچوب مفهومی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 75-112]
آنتروپی شانونبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
آیندهپژوهیشناسایی رویدادهای مؤثر بر روند موضوعی پژوهشهای آینده در علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعه دلفی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 23-52]
ا
ابعاد دانشرهیافتی به کاربست مفهوم سواد بصری در آموزش با بهرهگیری از اهداف آموزشی بلوم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 25-54]
اپلیکیشن کتابخانهایچالشهای استفاده از اپلیکیشنهای کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاههای علوم پزشکی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 23-44]
احساس تنهاییپیشبینی اعتیاد به اینترنت براساس اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و مدیریت زمان در دانشجویان دانشگاه قم [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 409-440]
اخبار فارسیارائه رویکرد ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری ماشین جهت تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 283-316]
استارتآپهاترسیم وضعیت استارتآپهای حوزه مطبوعات در ایران و ارائه سناریوهای توسعه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 347-372]
استان اردبیلشناسایی و اولویتبندی ابعاد توسعه فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی با رویکرد چابکی سازمانی: یک رهیافت فازی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 329-358]
استان چهار محال و بختیاریتحلیل ارتباط بین رهبری دانشمحور، کیفیت نوآوری، مدیریت دانش مشتری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی استان چهار محال و بختیاری [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 381-408]
استان خوزستانطراحی الگوی ارزیابی و ارتقاء مهارتهای اطلاعات و ارتباطات کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 317-346]
استان فارستأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
استان گلستانبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
استان لرستانموانع استقرار مدیریت دانش در دستگاههای اجرایی استان لرستان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 81-120]
استان همدانمقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه در مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 203-230]
استخراج دانششناسایی مشکلات دانشی فرآیند مرکز تماس بر پایه فرآیندکاوی (مطالعه موردی: مرکز تماس 122 سازمان آب و فاضلاب استان تهران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
استنادتحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
اشتراکگذاری اطلاعاتتدوین و اعتباریابی مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی در بحران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 427-454]
اطلاعرسانیتاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
اطلاعیابیتدوین و اعتباریابی مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی در بحران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 427-454]
اعتبار رسانهتدوین و اعتباریابی مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی در بحران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 427-454]
اعضای هیأت علمیتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
اعضای هیأت علمیبررسی وضعیت ترجمان دانش اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 455-479]
انحرافات فرآیندیشناسایی مشکلات دانشی فرآیند مرکز تماس بر پایه فرآیندکاوی (مطالعه موردی: مرکز تماس 122 سازمان آب و فاضلاب استان تهران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
انگیزش معنویشناسایی و رتبهبندی عوامل انگیزشی معنوی موثر در استقرار مدیریت دانش (با استفاده از تکنیک دیمتل فازی) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 185-212]
انگیزه فردیتأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
اهداف آموزشی بلومرهیافتی به کاربست مفهوم سواد بصری در آموزش با بهرهگیری از اهداف آموزشی بلوم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 25-54]
اهمالکاری تحصیلیپیشبینی اعتیاد به اینترنت براساس اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و مدیریت زمان در دانشجویان دانشگاه قم [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 409-440]
ایرانبررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
ایرانطراحی مدل استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در سازمانهای دولتی کشور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-114]
ایرانبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
اینترنتپیشبینی اعتیاد به اینترنت براساس اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و مدیریت زمان در دانشجویان دانشگاه قم [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 409-440]
اینترنت اشیاءگستره فناوری بلاکچین: یک مطالعه فراترکیب از کاربردها، مزایا، چالشها و فناوریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 245-300]
اینستاگرامدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
ب
بازاریابیترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
بازنمون اطلاعاتارزیابی و تحلیل نرمافزارهای پرکاربرد تولید هستیشناسی در بازنمون مفاهیم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
بازنمون مفاهیمارزیابی و تحلیل نرمافزارهای پرکاربرد تولید هستیشناسی در بازنمون مفاهیم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
بازیابی اطلاعاتخط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
بازیابی معنایی اطلاعات فارسیمروری بر هستاننگارهای ایرانی بهمنظور بازیابی معنایی اطلاعات فارسی از منظر تحلیلی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 201-232]
بانک کشاورزیارائه چارچوبی برای کاربردهای یادگیری ماشین در مدیریت دانش سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 55-80]
پاندمی کووید-19استخراج و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه هوشمند بهمنظور ارائه یک چارچوب مفهومی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 75-112]
پایگاه گنجخط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
پردازش زبان طبیعیارائه رویکرد ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری ماشین جهت تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 283-316]
پردیس هوشمنداستخراج و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه هوشمند بهمنظور ارائه یک چارچوب مفهومی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 75-112]
پرستارانرابطه تعلق خاطر پرستاران با مدیریت دانش (مورد مطالعه: بیمارستان فیروزآبادی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 251-282]
پروژه ژنوم انسانیتکمیل نقشه ژنوم انسان و گشایشی بزرگ پیش روی مدیریت دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 24-7]
پژوهششناسایی رویدادهای مؤثر بر روند موضوعی پژوهشهای آینده در علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعه دلفی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 23-52]
پژوهشگرانمقایسه دیدگاه پژوهشگران حوزه فنی- مهندسی و علوم انسانی در ارتباط با اهمیت معیارهای ارسال مقاله به نشریه و میزان ربط موضوعی نتایج پیشنهادی سامانه ژورنالیاب رایسست [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 53-72]
پژوهشگرانبررسی وضعیت ترجمان دانش اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 455-479]
پژوهش هوشمنداستخراج و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه هوشمند بهمنظور ارائه یک چارچوب مفهومی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 75-112]
پلیس فتانقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
پیشگیری از جرمنقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
ت
تابآوریارائه یک سیستم تصمیمیار برای مقاومسازی بخش بانکی با رویکرد تابآوری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 289-316]
تبادل اطلاعاتنقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
تحلیل استنادیتحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
تحلیل شبکههای اجتماعیارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
تحلیل محتوای کیفیشناسایی و تحلیل نسبت حوزه علم اطلاعات و دانششناسی با مسائل استان کرمانشاه از دیدگاه استادان و دانشآموختگان این حوزه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 386-365]
تحول کسبوکارارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
ترویج استفاده از شواهدبررسی وضعیت ترجمان دانش اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 455-479]
ترویج علمتحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
تسهیم دانششناسایی و رتبهبندی عوامل انگیزشی معنوی موثر در استقرار مدیریت دانش (با استفاده از تکنیک دیمتل فازی) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 185-212]
تشخیص اخبار جعلارائه رویکرد ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری ماشین جهت تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 283-316]
تصمیمگیریارائه یک سیستم تصمیمیار برای مقاومسازی بخش بانکی با رویکرد تابآوری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 289-316]
تصمیمگیری چندمعیارهارائه چارچوبی برای کاربردهای یادگیری ماشین در مدیریت دانش سازمانی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 55-80]
تصویرنقش آموزش سواد بصری بر مهارتهای یادگیری کودکان 10-7 ساله مراجعهکننده به کتابخانه عمومی محمد رسولالله جوانرود [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 271-290]
تعاملات آموزشیتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
تعاملات پژوهشیتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
تعامل استاد- دانشجوتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
تعلق خاطر کارکنانرابطه تعلق خاطر پرستاران با مدیریت دانش (مورد مطالعه: بیمارستان فیروزآبادی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 251-282]
تکنیک تاپسیسارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
تکنیک دیمتل فازیشناسایی و رتبهبندی عوامل انگیزشی معنوی موثر در استقرار مدیریت دانش (با استفاده از تکنیک دیمتل فازی) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 185-212]
تلفن همراهچالشهای استفاده از اپلیکیشنهای کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاههای علوم پزشکی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 23-44]
تلگرامدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
تهرانتاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
توانمندسازیمهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
توسعه فرهنگیالگوی ساختاری توسعه فرهنگی در کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 423-454]
تولیدات علمیتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
تولید دانشبررسی وضعیت ترجمان دانش اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 455-479]
تولید علمترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
ج
جرایم سایبرینقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
جهاد دانشگاهیتاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر توسعه مدیریت دانش در جهاد دانشگاهی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-288]
جی.سان-ال.دیواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
چ
چابکی سازمانیبررسی تاثیر مکانیسمهای فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان با نقش دوسوتوانی فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: کارکنان شرکت هلدینگ تدبیر) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 169-202]
چابکی سازمانیشناسایی و اولویتبندی ابعاد توسعه فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی با رویکرد چابکی سازمانی: یک رهیافت فازی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 329-358]
چت جی پی تیعاملهای هوشمند و تسهیلات مدیریت دانش: چت جی پی تی و بعد از آن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 7-22]
چند رسانهایمتاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 7-14]
چهارده معصوم(ع)واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
چینبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
ح
حاکمیت فناوری اطلاعاتبررسی تاثیر مکانیسمهای فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان با نقش دوسوتوانی فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: کارکنان شرکت هلدینگ تدبیر) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 169-202]
حق چاپ ونشرچالشهای حقوقی کتابخانههای دیجیتالی برخط [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 231-256]
حوزه فنی و مهندسیعوامل موثر بر اشتراکگذاری دادههای پژوهشی در میان پژوهشگران حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 177-200]
خ
خبررسانیترسیم وضعیت استارتآپهای حوزه مطبوعات در ایران و ارائه سناریوهای توسعه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 347-372]
خدماتطراحی مدل توافق سطح خدمات با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 291-328]
خدمات الکترونیکی کتابخانهچالشهای استفاده از اپلیکیشنهای کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاههای علوم پزشکی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 23-44]
خدمات دولتیالگوی چالشهای ارائه خدمات دولتی در بستر رسانه اجتماعی (دولت الکترونیک2.0) با تمرکز بر کشورهای در حال توسعه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 317-340]
خدمات کتابخانهایبررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
خط فارسیخط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
خطمشیءگذاریمدل راهبرد اجرای خطمشیءهای وزارت صمت در صنعت خودرو مبتنی بر کاربست دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 121-146]
خودکارآمدی اطلاعاتیمدل ساختاری عوامل مؤثر بر خودکارآمدی اطلاعاتی عاملان آموزشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 113-130]
د
دادهکاویارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
دادههای پژوهشیعوامل موثر بر اشتراکگذاری دادههای پژوهشی در میان پژوهشگران حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 177-200]
دادههای خردواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
دانشتکمیل نقشه ژنوم انسان و گشایشی بزرگ پیش روی مدیریت دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 24-7]
دانش از مشتریمقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه در مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 203-230]
دانش برای مشتریمقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه در مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 203-230]
دانشجویانپیشبینی اعتیاد به اینترنت براساس اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و مدیریت زمان در دانشجویان دانشگاه قم [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 409-440]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
دانش درباره مشتریمقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه در مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 203-230]
دانش سازمانیبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
دانششناسیتکمیل نقشه ژنوم انسان و گشایشی بزرگ پیش روی مدیریت دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 24-7]
دانش ضمنیتأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
دانشگاهبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
دانشگاه شهید چمران اهوازبررسی وضعیت ترجمان دانش اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 455-479]
دانشگاه علامه طباطبائیدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
دانشگاه علامه طباطبائیمهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
دانشگاه قمپیشبینی اعتیاد به اینترنت براساس اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و مدیریت زمان در دانشجویان دانشگاه قم [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 409-440]
دانشگاه مازندرانتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
دانشگاههای علوم پزشکی تهرانچالشهای استفاده از اپلیکیشنهای کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاههای علوم پزشکی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 23-44]
دانشگاههای نسل جدیداستخراج و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه هوشمند بهمنظور ارائه یک چارچوب مفهومی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 75-112]
دانشگاه هوشمنداستخراج و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه هوشمند بهمنظور ارائه یک چارچوب مفهومی (یک مطالعه فراترکیب) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 75-112]
دبیراننقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
دسترسپذیری دادههاعوامل موثر بر اشتراکگذاری دادههای پژوهشی در میان پژوهشگران حوزه فنی و مهندسی ایران [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 177-200]
دستگاههای اجراییموانع استقرار مدیریت دانش در دستگاههای اجرایی استان لرستان [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 81-120]
دوسوتوانی فناوری اطلاعاتبررسی تاثیر مکانیسمهای فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان با نقش دوسوتوانی فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: کارکنان شرکت هلدینگ تدبیر) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 169-202]
دولتبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
دولت الکترونیک2.0الگوی چالشهای ارائه خدمات دولتی در بستر رسانه اجتماعی (دولت الکترونیک2.0) با تمرکز بر کشورهای در حال توسعه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 317-340]
رسانههای اجتماعیدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
رسمالخطخط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
رضایت شغلیبررسی رابطه هوش سازمانی بر رضایت شغلی و کفیت زندگی کتابداران دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 431-470]
رضایت شغلی کتابدارانبررسی رابطه هوش سازمانی بر رضایت شغلی و کفیت زندگی کتابداران دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 431-470]
رضایت مشتریاولویتبندی اقدامات کتابخانههای عمومی ایران در جهت افزایش رضایت کلی کاربران براساس مدل کانو و تأثیر عملکرد نامتقارن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 359-380]
رفتار اطلاعاتیتدوین و اعتباریابی مقیاس سنجش رفتار اطلاعاتی در بحران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 427-454]
رفتار اطلاعیابیروند جهانی جستجو در زمینه درمان با سلولهای بنیادی بر اساس تحلیل گوگل ترندز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
رهبری دانشمحورتحلیل ارتباط بین رهبری دانشمحور، کیفیت نوآوری، مدیریت دانش مشتری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی استان چهار محال و بختیاری [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 381-408]
روش آمیختهالگوی ساختاری توسعه فرهنگی در کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 423-454]
ژ
ژورنالیابمقایسه دیدگاه پژوهشگران حوزه فنی- مهندسی و علوم انسانی در ارتباط با اهمیت معیارهای ارسال مقاله به نشریه و میزان ربط موضوعی نتایج پیشنهادی سامانه ژورنالیاب رایسست [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 53-72]
س
سازمان آب و فاضلاب استان تهرانشناسایی مشکلات دانشی فرآیند مرکز تماس بر پایه فرآیندکاوی (مطالعه موردی: مرکز تماس 122 سازمان آب و فاضلاب استان تهران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
سازمان پژوهشمحورتاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر توسعه مدیریت دانش در جهاد دانشگاهی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-288]
سازمانهای دولتیطراحی مدل استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در سازمانهای دولتی کشور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-114]
سازمانهای سبزطراحی مدل استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در سازمانهای دولتی کشور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-114]
سامانه ویدئوی درخواستیارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
سرمایه فکریبررسی تاثیر مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی و اولویتبندی آن به روش AHP (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 373-404]
سطوح فرآیند شناختیرهیافتی به کاربست مفهوم سواد بصری در آموزش با بهرهگیری از اهداف آموزشی بلوم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 25-54]
سلولهای بنیادیروند جهانی جستجو در زمینه درمان با سلولهای بنیادی بر اساس تحلیل گوگل ترندز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
سواد دیجیتالیمهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
سیستم تصمیمیارارائه یک سیستم تصمیمیار برای مقاومسازی بخش بانکی با رویکرد تابآوری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 289-316]
سیستمهای پیشنهاددهندهارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
سینما مارکتارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
ش
شاخص اولویتبندی براساس شباهت به راهحل ایدهآل (تاپسیس)امکانسنجی بهکارگیری سامانه بازشناسی با امواج رادیویی (آر.اف.آی.دی.) با بهرهگیری از شاخص اولویتبندی براساس شباهت به راهحل ایدهآل (تاپسیس) در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 163-186]
شبکههای اجتماعیدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
شبکههای اجتماعیالگوی چالشهای ارائه خدمات دولتی در بستر رسانه اجتماعی (دولت الکترونیک2.0) با تمرکز بر کشورهای در حال توسعه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 317-340]
شبکههای عصبی کپسولارائه رویکرد ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری ماشین جهت تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 283-316]
شرکت بیمه ایرانبررسی تاثیر مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی و اولویتبندی آن به روش AHP (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 373-404]
شرکت گاز ایرانبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم مدیریت اسناد الکترونیکی در شرکت گاز ایران [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 213-250]
شرکتهای نرم افزاریبررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
شرکت هلدینگ تدبیربررسی تاثیر مکانیسمهای فناوری اطلاعات بر چابکی سازمان با نقش دوسوتوانی فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: کارکنان شرکت هلدینگ تدبیر) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 169-202]
شهر ارومیهنقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
شهر خرم آبادبررسی رابطه هوش سازمانی بر رضایت شغلی و کفیت زندگی کتابداران دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 431-470]
شهرداریهاتدوین الگوی مدیریت دانش در شهرداریهای کلانشهرهای ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 468-483]
شهر کرمانامکانسنجی بهکارگیری سامانه بازشناسی با امواج رادیویی (آر.اف.آی.دی.) با بهرهگیری از شاخص اولویتبندی براساس شباهت به راهحل ایدهآل (تاپسیس) در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 163-186]
ص
صنعتبررسی وضعیت ترجمان دانش اعضای هیأت علمی: مطالعه موردی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 455-479]
صنعتبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
صنعت 4.0ارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
صنعت بانکداریارائه یک سیستم تصمیمیار برای مقاومسازی بخش بانکی با رویکرد تابآوری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 289-316]
صنعت خودرومدل راهبرد اجرای خطمشیءهای وزارت صمت در صنعت خودرو مبتنی بر کاربست دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 121-146]
صنعت مطبوعاتترسیم وضعیت استارتآپهای حوزه مطبوعات در ایران و ارائه سناریوهای توسعه [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 347-372]
ط
طبقهبندی متنارائه رویکرد ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری ماشین جهت تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 283-316]
ع
عاملان آموزشیمدل ساختاری عوامل مؤثر بر خودکارآمدی اطلاعاتی عاملان آموزشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 113-130]
عاملهای هوشمندعاملهای هوشمند و تسهیلات مدیریت دانش: چت جی پی تی و بعد از آن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 7-22]
علم اطلاعات و دانششناسیشناسایی رویدادهای مؤثر بر روند موضوعی پژوهشهای آینده در علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعه دلفی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 23-52]
علمسنجیبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
عملکرد سازمانبررسی تاثیر مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی و اولویتبندی آن به روش AHP (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 373-404]
عملکرد شرکتتحلیل ارتباط بین رهبری دانشمحور، کیفیت نوآوری، مدیریت دانش مشتری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی استان چهار محال و بختیاری [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 381-408]
عملکرد نامتقارناولویتبندی اقدامات کتابخانههای عمومی ایران در جهت افزایش رضایت کلی کاربران براساس مدل کانو و تأثیر عملکرد نامتقارن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 359-380]
عوامل توانمندسازمدل ساختاری عوامل مؤثر بر خودکارآمدی اطلاعاتی عاملان آموزشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 113-130]
ف
فرآیندکاویشناسایی مشکلات دانشی فرآیند مرکز تماس بر پایه فرآیندکاوی (مطالعه موردی: مرکز تماس 122 سازمان آب و فاضلاب استان تهران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
فرآیندهای کسبوکارشناسایی مشکلات دانشی فرآیند مرکز تماس بر پایه فرآیندکاوی (مطالعه موردی: مرکز تماس 122 سازمان آب و فاضلاب استان تهران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 115-144]
فرادانشگاهمتاورس، فرادانشگاه و آینده آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 7-22]
فرماندهی انتظامیشناسایی و اولویتبندی ابعاد توسعه فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی با رویکرد چابکی سازمانی: یک رهیافت فازی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 329-358]
فرهنگ سازمانیتاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر توسعه مدیریت دانش در جهاد دانشگاهی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-288]
فرهنگ سازمانیبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
فرهنگ سازمانیبررسی سناریوهای استقرار دانش سبز در شهرداریها (مورد مطالعه: شهرداری اصفهان) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 131-162]
فنآوری اطلاعاتطراحی الگوی ارزیابی و ارتقاء مهارتهای اطلاعات و ارتباطات کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 317-346]
فناوری اطلاعاتبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
فناوری اطلاعاترابطه سواد اطلاعاتی، میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 233-250]
فناوری اطلاعاتمدل ساختاری عوامل مؤثر بر خودکارآمدی اطلاعاتی عاملان آموزشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 113-130]
فناوری اطلاعاتبررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم مدیریت اسناد الکترونیکی در شرکت گاز ایران [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 213-250]
فناوریهای اطلاعات و ارتباطاتشناسایی عوامل تحولات آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) موثر بر مهندسی دانش سازمانی در سازمانهای دانشبنیان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 251-270]
فناوریهای نوینعاملهای هوشمند و تسهیلات مدیریت دانش: چت جی پی تی و بعد از آن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 7-22]
فیلمارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
ک
کاربراناولویتبندی اقدامات کتابخانههای عمومی ایران در جهت افزایش رضایت کلی کاربران براساس مدل کانو و تأثیر عملکرد نامتقارن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 359-380]
کاربرد دانشتدوین الگوی مدیریت دانش در شهرداریهای کلانشهرهای ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 468-483]
کاربست دانشمدل راهبرد اجرای خطمشیءهای وزارت صمت در صنعت خودرو مبتنی بر کاربست دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 121-146]
کارکنانتأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
کارکنانشناسایی و رتبهبندی عوامل انگیزشی معنوی موثر در استقرار مدیریت دانش (با استفاده از تکنیک دیمتل فازی) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 185-212]
کارمندانمهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
کتابخانهترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
کتابخانه عمومیتأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
کتابخانه عمومی محمد رسولالله جوانرودنقش آموزش سواد بصری بر مهارتهای یادگیری کودکان 10-7 ساله مراجعهکننده به کتابخانه عمومی محمد رسولالله جوانرود [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 271-290]
کتابخانه مجازیچالشهای استفاده از اپلیکیشنهای کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاههای علوم پزشکی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 23-44]
کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایرانارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
کتابخانههابررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
کتابخانههای دانشگاهیبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
کتابخانههای دانشگاهیچالشهای استفاده از اپلیکیشنهای کتابخانهای در کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی دانشگاههای علوم پزشکی تهران) [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 23-44]
کتابخانههای عمومیطراحی الگوی ارزیابی و ارتقاء مهارتهای اطلاعات و ارتباطات کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 317-346]
کتابخانههای عمومیالگوی ساختاری توسعه فرهنگی در کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 423-454]
کتابخانههای عمومیمقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه در مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 203-230]
کتابخانههای عمومیامکانسنجی بهکارگیری سامانه بازشناسی با امواج رادیویی (آر.اف.آی.دی.) با بهرهگیری از شاخص اولویتبندی براساس شباهت به راهحل ایدهآل (تاپسیس) در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 163-186]
کتابخانههای عمومی ایراناولویتبندی اقدامات کتابخانههای عمومی ایران در جهت افزایش رضایت کلی کاربران براساس مدل کانو و تأثیر عملکرد نامتقارن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 359-380]
کتابدارانبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
کتابدارانتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
کتابدارانطراحی الگوی ارزیابی و ارتقاء مهارتهای اطلاعات و ارتباطات کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 317-346]
کتابدارانتأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
کتابدارن دانشگاهیبررسی رابطه هوش سازمانی بر رضایت شغلی و کفیت زندگی کتابداران دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 431-470]
کتابداریبررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
کرمانشاهشناسایی و تحلیل نسبت حوزه علم اطلاعات و دانششناسی با مسائل استان کرمانشاه از دیدگاه استادان و دانشآموختگان این حوزه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 386-365]
کرونا ویروستاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
کرونا ویروسارائه رویکرد ترکیبی مبتنی بر یادگیری عمیق و یادگیری ماشین جهت تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 283-316]
کشورهای در حال توسعهالگوی چالشهای ارائه خدمات دولتی در بستر رسانه اجتماعی (دولت الکترونیک2.0) با تمرکز بر کشورهای در حال توسعه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 317-340]
کلانشهرهاتدوین الگوی مدیریت دانش در شهرداریهای کلانشهرهای ایران [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 468-483]
کووید-19تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
کووید19توسعه الگوریتم درخت تصمیم برای تشخیص سریع بیماری کووید 19 برپایه اینترنت اشیاء [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 387-422]
کیفیت خدمات الکترونیکیارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
کیفیت زندگیکاریبررسی رابطه هوش سازمانی بر رضایت شغلی و کفیت زندگی کتابداران دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 431-470]
گ
گراندد تئوریالگوی ساختاری توسعه فرهنگی در کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 423-454]
گردشگری سلامتروند جهانی جستجو در زمینه درمان با سلولهای بنیادی بر اساس تحلیل گوگل ترندز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
گوگل ترندزروند جهانی جستجو در زمینه درمان با سلولهای بنیادی بر اساس تحلیل گوگل ترندز [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
مدارس متوسطه دومنقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
مدل انتظار استفاده و رضامندیدرک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
مدل توافق سطح خدماتطراحی مدل توافق سطح خدمات با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 291-328]
مدل راهبردیمدل راهبرد اجرای خطمشیءهای وزارت صمت در صنعت خودرو مبتنی بر کاربست دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 121-146]
مدلسازی معادلات ساختاریارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
مدل کانواولویتبندی اقدامات کتابخانههای عمومی ایران در جهت افزایش رضایت کلی کاربران براساس مدل کانو و تأثیر عملکرد نامتقارن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 359-380]
مدل کسبوکارارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
مدل معادلات ساختاریمدل ساختاری عوامل مؤثر بر خودکارآمدی اطلاعاتی عاملان آموزشی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 113-130]
مدیریتبررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
مدیریت اطلاعاتنقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
مدیریت دانشبررسی تاثیر مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی و اولویتبندی آن به روش AHP (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 373-404]
مدیریت دانشتاثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر توسعه مدیریت دانش در جهاد دانشگاهی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 257-288]
مدیریت دانشتأثیر اعتماد سازمانی و انگیزه فردی بر انتقال دانش ضمنی کارکنان کتابخانههای عمومی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 341-364]
مدیریت دانشرابطه تعلق خاطر پرستاران با مدیریت دانش (مورد مطالعه: بیمارستان فیروزآبادی شهر تهران) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 251-282]
مدیریت دانشتکمیل نقشه ژنوم انسان و گشایشی بزرگ پیش روی مدیریت دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 24-7]
مدیریت دانششناسایی عوامل تحولات آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) موثر بر مهندسی دانش سازمانی در سازمانهای دانشبنیان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 251-270]
مدیریت دانشعاملهای هوشمند و تسهیلات مدیریت دانش: چت جی پی تی و بعد از آن [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 7-22]
مدیریت دانش مشتریمقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانه در مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 203-230]
مدیریت دانش مشتریتحلیل ارتباط بین رهبری دانشمحور، کیفیت نوآوری، مدیریت دانش مشتری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی استان چهار محال و بختیاری [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 381-408]
مدیریت زمانپیشبینی اعتیاد به اینترنت براساس اهمالکاری تحصیلی، احساس تنهایی و مدیریت زمان در دانشجویان دانشگاه قم [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 409-440]
مدیریت منابع انسانی سبزطراحی مدل استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در سازمانهای دولتی کشور [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 73-114]
مراکز اطلاعرسانیترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
مربیان ورزشیرابطه سواد اطلاعاتی، میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 233-250]
مزیت رقابتیبررسی تاثیر مدیریت دانش و سرمایههای فکری در کسب مزیت رقابتی و اولویتبندی آن به روش AHP (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 373-404]
مسائل اطلاعاتیشناسایی و تحلیل نسبت حوزه علم اطلاعات و دانششناسی با مسائل استان کرمانشاه از دیدگاه استادان و دانشآموختگان این حوزه [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 386-365]
مسائل معناییخط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
مشتریطراحی مدل توافق سطح خدمات با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 291-328]
مطالعه دلفیشناسایی رویدادهای مؤثر بر روند موضوعی پژوهشهای آینده در علم اطلاعات و دانششناسی: مطالعه دلفی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 23-52]
معادلات ساختاریتاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
مقالهمقایسه دیدگاه پژوهشگران حوزه فنی- مهندسی و علوم انسانی در ارتباط با اهمیت معیارهای ارسال مقاله به نشریه و میزان ربط موضوعی نتایج پیشنهادی سامانه ژورنالیاب رایسست [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 53-72]
مقاومسازیارائه یک سیستم تصمیمیار برای مقاومسازی بخش بانکی با رویکرد تابآوری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 289-316]
منابع انسانیشناسایی و اولویتبندی ابعاد توسعه فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی با رویکرد چابکی سازمانی: یک رهیافت فازی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 329-358]
مهارتهای ارتباطیطراحی الگوی ارزیابی و ارتقاء مهارتهای اطلاعات و ارتباطات کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 317-346]
مهارتهای اطلاعاتیطراحی الگوی ارزیابی و ارتقاء مهارتهای اطلاعات و ارتباطات کتابداران کتابخانههای عمومی (مطالعه موردی: استان خوزستان) [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 317-346]
مهارتهای یادگیرینقش آموزش سواد بصری بر مهارتهای یادگیری کودکان 10-7 ساله مراجعهکننده به کتابخانه عمومی محمد رسولالله جوانرود [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 271-290]
مهندسی دانش سازمانیشناسایی عوامل تحولات آینده فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) موثر بر مهندسی دانش سازمانی در سازمانهای دانشبنیان [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 251-270]
موتور کاوش بینگواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
موتور کاوش گوگلواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
موتورهای کاوش وبواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
موجودیت شخصواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
ن
نرمافزارهای کتابخانهایبررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
نرمافزارهای هستاننگارمروری بر هستاننگارهای ایرانی بهمنظور بازیابی معنایی اطلاعات فارسی از منظر تحلیلی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 201-232]
نرمافزارهای هستیشناسیارزیابی و تحلیل نرمافزارهای پرکاربرد تولید هستیشناسی در بازنمون مفاهیم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
نسلهای جمعیتمتاورس، فرادانشگاه و آینده آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 7-22]
نسلهای دانشگاهمتاورس، فرادانشگاه و آینده آموزش عالی [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 7-22]
نشانهگذاری معناییواکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
نشریات علمیمقایسه دیدگاه پژوهشگران حوزه فنی- مهندسی و علوم انسانی در ارتباط با اهمیت معیارهای ارسال مقاله به نشریه و میزان ربط موضوعی نتایج پیشنهادی سامانه ژورنالیاب رایسست [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 53-72]
نظریه دادهبنیادطراحی مدل توافق سطح خدمات با استفاده از نظریه دادهبنیاد [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 291-328]
نقشهراه تحول دیجیتالارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
نقشه ژنومتکمیل نقشه ژنوم انسان و گشایشی بزرگ پیش روی مدیریت دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 24-7]
نقشه علمیترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
نیروی انسانیشناسایی و اولویتبندی ابعاد توسعه فناوری اطلاعات در مدیریت منابع انسانی با رویکرد چابکی سازمانی: یک رهیافت فازی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 329-358]
و
وب آف ساینسترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
وب معناییارزیابی و تحلیل نرمافزارهای پرکاربرد تولید هستیشناسی در بازنمون مفاهیم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
وب معناییمروری بر هستاننگارهای ایرانی بهمنظور بازیابی معنایی اطلاعات فارسی از منظر تحلیلی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 201-232]
ورزش قهرمانیرابطه سواد اطلاعاتی، میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 233-250]
ورزش همگانیرابطه سواد اطلاعاتی، میزان آشنایی و کاربرد فناوری اطلاعات با عملکرد مربیان ورزشی (قهرمانی و همگانی) [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 233-250]
وزارت صمتمدل راهبرد اجرای خطمشیءهای وزارت صمت در صنعت خودرو مبتنی بر کاربست دانش [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 121-146]
ویکیپدیاتحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
ه
هستاننگارمروری بر هستاننگارهای ایرانی بهمنظور بازیابی معنایی اطلاعات فارسی از منظر تحلیلی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 201-232]
هستاننگارهای ایرانیمروری بر هستاننگارهای ایرانی بهمنظور بازیابی معنایی اطلاعات فارسی از منظر تحلیلی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 201-232]
هستیشناسیارزیابی و تحلیل نرمافزارهای پرکاربرد تولید هستیشناسی در بازنمون مفاهیم [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 147-176]
هستیشناسیمروری بر هستاننگارهای ایرانی بهمنظور بازیابی معنایی اطلاعات فارسی از منظر تحلیلی [دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 201-232]
همکاری پژوهشیبررسی مقایسهای الگوی همکاری دانشگاه، صنعت و دولت در تحقیقات علمی هوش مصنوعی ایران، چین و آمریکا [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 45-74]
هوش سازمانیبررسی رابطه هوش سازمانی بر رضایت شغلی و کفیت زندگی کتابداران دانشگاهی [دوره 8، شماره 4، 1401، صفحه 431-470]
هوش مصنوعیبررسی قابلیتهای شرکتهای داخلی دارای محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت استفاده در حوزه فعالیتهای کتابداری [دوره 8، شماره 2، 1401، صفحه 405-426]
هوش مصنوعیگستره فناوری بلاکچین: یک مطالعه فراترکیب از کاربردها، مزایا، چالشها و فناوریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 245-300]